tirsdag 23. november 2010

Tusen takk til alle som tok turen til oss på søndag

 Her kommer noen bilder fra juleåpningen. Såå koselig at så mange tok turen:) Nå er virkelig snart julen her. Vi holder åpent hver lørdag og søndag fra 11-15:) Ønsker alle en herlig uke:)
Myrullpiken<3
 Svibler i kaffe latte kopper fra green gate 99.- med blomst:) Konglehjerter 49.- og 55.- Zink potter med monogram tre svibler 199.- Pepperkakeformer fra Bloomingville 15.-
 Kaffe latte kopp, paisley red, blue og spot red.
 Servietter fra "det gamle apotek" og Green Gate 39.- og 49.-  <3

 Julestemning<3
 Masse rødt fra Green Gate<3
 Tøy servietter fra Green Gate 59.- Hjemmesydde julehjerter 49.- Servietter Sagen Vintage Design 49.-
 Lykt fra Bloomingville 219.- og boks 119.-
 Søte zink kremmer hus:) Også fine til å ha på juletreet:)
Julenek spelt, havre og hvete 60.-<3

4 kommentarer:

  1. Å, tusen takk for hilsen! Så glad jeg ble for å ha funnet deg!! Jeg falt jo sånn for butikken din. Den lykta fra bloomingville, på nest nederste bildet var helt rå. Sender du varer?? Tenkte å ønske meg den.

    SvarSlett
  2. Kan jeg låne bildet av deg? Det kommer til å bli brukt på norske interiørblogger.

    SvarSlett
  3. Så mye fint!! Skulle ønske jeg bodde nærmere:-)

    SvarSlett
  4. Å så koselig det bilde tatt utenfra og inn var!

    SvarSlett