søndag 13. mars 2011

Giveaway....

Nå begynner våren og nærme seg,
derfor har vi lyst til å gi dere noen søte gaver...
Giveaway her hos Myrullpiken med tre premier<3
Vinnerene blir trukket 15 april<3

For å "få" lodd:

1. lodd for å legge igjen en kommentar
2. lodd for kommentar og følger av bloggen vår
3. lodd for kommentar, link og legge seg til som følger

Er du følger fra før så skriv det bare opp :)
Har du ikke egen blogg, bare legg igjen e-post adressen din, så finner vi deg:)
 


 
1 premie<3
 her ser dere meg i et nydelig, grønt forkle fra Green Gate:)
Dette er Myrullpikens første premie<3


2 premie<3
To søte, vårlige, millie bokser fra Green gate<3 

3 premie<3
Rustikt kjøkkenhåndkle fra Bloomingville...

Håper mange har lyst til å være med på vår giveaway<3
Ønsker dere alle en super søndag<3

Mange klemmer fra oss i Myrullpiken<3


127 kommentarer:

  1. Det vil vi selvfølgelig...Slenger med optimistisk med i konkurransen, siden jeg alltid har plass til noe romantisk sommermønstret fra GreenGate i min samling;) Krysser fingre og takker for fin fin blogg!!

    SvarSlett
  2. Vil gjerne være med jeg:)

    Nydelige gjenstander du lodder ut! Tar to lodd jeg og krysser det jeg har ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med. Nydelige premier dette :)
    Tar 3 lodd og dette blir spennende:)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  4. Tar gjerne 2 lodd jeg :)
    Håper dere også har hatt ei fin helg! Her venter også hønene på å få komme ut i luftegården.

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med i trekningen deres! Deilige vårlige premier :) Jeg tar to lodd.
    Klem Anne-Gry/My New England Dream

    SvarSlett
  6. Klart jeg hr lyst til det,,,,her var det mye lekkert.
    Melder meg for to lodd.
    Ha en fin søndag....
    Anne

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen! Krysser fingrene for andrepremien ;))
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  8. Klart eg er med:) 2 lodd:)
    Nydelige premier♥

    Ha ei flott ny veke:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Åja, klart jeg blir med;)
    Herlige premier a gitt ♥
    Jeg trekker 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Jeg tar gjerne to lodd for å vinne en av de flotte premiene. Gleder meg stort til våren jeg også, nesten favorittårstiden det.

    SvarSlett
  11. Flotte premier! Følger og kommentar her, så to lodd på meg! :)

    SvarSlett
  12. Så flotte premier! Jeg er følger fra før, så da blir det 2 lodd på meg! :)

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei, så klart jeg vil være med. :)
    Jeg er helt fersk i bloggverden, så dette blir første gang jeg prøver lykken.
    Jeg legger meg til som følger og tar to lodd.

    SvarSlett
  14. Hei,-klart jeg vil bli med på dette!
    Nyyydelige premier!
    :)
    To lodd, er du snill.

    SvarSlett
  15. Hei !
    Eg blir absolutt med på denne :)))
    2 lodd til meg, tusen takk

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  16. Herlig! :-) 3 lodd på meg! Krysser fingre nå. :-)

    Ha en fin søndagskveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  17. Håper på vinnersjanse med et lodd... Nydelige premier, nr 1 og 2 vil passe perfekt på kjøkkenet mitt:-)
    Mvh Berit F

    SvarSlett
  18. Hei hei!

    For noen vakre premier! Jeg er gjerne med! To lodd til meg!

    God klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  19. Hurra, jeg vil være med. Håper vinnerlykken slår til denne gangen for her var det mye fine premier:):) 2 lodd på meg:):) Søndagsklem fra Drømmerommet

    SvarSlett
  20. Jeg tar gjerne to lodd! Takk for fin blogg:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  21. Heisann, og takk for koselig hilsen :) Så kjekt at dere var innom, så jeg fant denne koselige bloggen :)
    Så mange søte kjoler, og fine ting.

    Blir gjerne med på giveaway, og tar to lodd :)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med med ett lodd!! Ha en super ny uke! KLEM

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med:)
    Tusen takk for super hyggelig hilsen inne hos meg!

    Krysser fingene for en vinnersjans:)
    Klem

    SvarSlett
  24. Takk for hyggelig hilsen hos meg..

    jeg vil gjerne prøve lykken hos deg..

    2 lodd.. følge deg og en hilsen her 0))

    SvarSlett
  25. Takk for koselig helsing hos meg.
    Jeg blir gjerne med på dette, 3 lodd på meg:)
    Hanne

    SvarSlett
  26. Ojoj, så flotte premier!!! Denne vil jeg være med på;) 2 lodd på meg!

    Utrolig flotte barneklær i innleggene nedover her! -Jeg kommer igjen!!

    Klem

    SvarSlett
  27. Så gøy :)
    Jeg vil gjerne være med!

    2 lodd

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  28. Så fine premier! Blir gjerne med å feirer våren;)
    Så jeg trekker meg to lodd ( er følger fra før)

    SvarSlett
  29. Så flotte premier - jeg er gjerne med og tar med meg 3 lodd :)

    God ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  30. Hei:) Så utrolig koselig premier! Jeg er med:)
    3 lodd til meg:)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg!

    Jeg legger meg til følger og håper dere vil følge meg også:)

    Voksduk er et must her i huset på spisestuen da vi ikke har noe kjøkkenbord som barna kan sitte ved:)

    Ha fin dag!

    Klem og smil fra BRit Olaug

    SvarSlett
  31. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  32. Jeg vil SELVSAGT være med!!! 3 lodd til meg... jeg linker til dere, følger dere gjennom bloglovin og har lagt igjen kommentar ;) Ønsker meg forkle!!! hi hi... eller alle de andre sinnsykt fine gavene!!!

    SvarSlett
  33. Så skjønne premier : D Lyst på alle 3 jeg ; ) Vil gjerne ha 3 lodd- er følger, kommenterer og linker : ) Satser på at vinnerlykken står meg bi enda en stund ; )
    Ha en super uke
    klem Tove

    SvarSlett
  34. Takk for kjempekoselig kommentar i kveld - alltid kos når nye besøkende tar turen innom. Det setter jeg pris på. Jeg blir gjerne med på give away hos deg - håper jeg har vinnerlykke for det var veldig fine premier:-)2 lodd på meg.

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne ha et lodd. Vennlig hilsen Toril A.(magnar@aspaker.no)

    SvarSlett
  36. Kjempefine premier!!!
    Green Gate har soooo mykje lekkert♥
    Prøver lykka med 2 lodd:)Følger + kommentar.

    Ha ein flott dag ☺
    Mette.

    SvarSlett
  37. Så fine premier:) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen:) 2 lodd på meg;)

    A-H

    SvarSlett
  38. Så spennende, klart jeg vil være med!
    Trekker meg 3 lodd.

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  39. Heisann :-)

    Nydelig blogg og flotte giweaway gaver.
    Vil veldig gjerne være med og da blir det 3 stk lodd på meg.
    Ha en riktig fin dag ;-)

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  40. Tar tre lodd. Satser på at det er nok å linke til FB. Er ikke så dreven på det med linking på blogg.

    SvarSlett
  41. HeiHei

    Så fine premier du hadde da.
    Jeg vil ha 3 lodd jeg.
    Har linket & følger & kommenterer.
    ønsker deg en fin fin dag videre.

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være med! :)) Tar to lodd, kommentar og link fra egen blogg :)

    SvarSlett
  43. Dette har jeg aldri prøvd på før:) Men jeg slenger meg på og satser da på 3 lodd. Legger ut en link til bloggen din:)

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg er selvfølgelig med på alle 3 loddene jeg ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  46. Så nydelige premier ♥♥♥

    Jeg er med og tar 3 lodd. Her er innlegget:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-myrullpiken.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    PS: Bli gjerne med på mine 2 konkurranser om du vil :)

    SvarSlett
  47. Dette var noen fine premier! Jeg blir gjerne med, og trekker 2 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  48. Go stemning! Er med med 1 lodd med glede

    SvarSlett
  49. Takk for en finfin blogg =)
    Og JA, som vi gleder oss til våren ♥♥♥

    ► 272 stk tipset og link delt =)

    3 lodd opp av hatten på meg!

    God helg ♥

    -Kirsti-

    SvarSlett
  50. Kjempefin blogg og flotte premier! Jeg tar 2 lodd (følger og kommentar) og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  51. Tusen takk for koselige ord og besøk på bloggen min. Vil selfølgelig være med på deres giveaway, har lagt meg til som følger, 2 lodd på meg.

    PS, har giveaway på bloggen min òg, med trekning på søndag.

    En riktig god helg ønsker jeg dere.

    SvarSlett
  52. Heihei :)

    Så flotte premier! To lodd på meg :)

    Klem!

    SvarSlett
  53. Jaaa jeg vil være med, kjempe fine premier. Bloggen din er super fin og den lilla kjolen i det siste innlegget dittv var sååå nydelig, men desverre for liten for mine jenter. 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  54. Hei..
    Tusen takk for alltid så gode ord fra deg:)))
    Flott give away hos dere med nydelige premier, det er KLART jeg hiver meg på.
    2 lodd *Tusen takk*

    Ha en fortsatt fin helg. Nyt den.
    Klem:))

    SvarSlett
  55. Nydelige bilder, og flotte premier. Jeg har lattekrus i samme mønster som boksene. :)

    SvarSlett
  56. Super fine præmier. Jeg prøver lykken med to lodder.
    KH Esther
    eklogco@gmail.com

    SvarSlett
  57. Hei :-)
    Jeg kom tilfeldigvis over din blogg i dag :-) og har nå lagt meg inn som følger. Ønsker deg lykke til ;-)
    Mvh Linda N
    kissi.nilsen@gmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen med 3 lodd:o) Gleder meg til å følge denne bloggen!

    SvarSlett
  59. Første gangen jeg er her inne. Koselig blogg du har.
    Blir gjerne med på din give away.
    3 lodd på meg.
    Ha en fin lørdags kveld.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  60. Hei!
    Fiiine premier :)
    Jeg blir med og trekker 2 lodd!

    Klem Anette

    SvarSlett
  61. Takker for hyggelig kommentar inne hos meg. Og jeg vil gjerne bli med på deres give away, å tar 3 lodd. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  62. Hei, så nydelige premier! Jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  63. Herlig, vårlige premier :) Vil gjerne være med i trekningen. Tar to lodd - kommentar og følger.

    Renate

    SvarSlett
  64. Premiene får man vårstemning av. Blir gjerne med i trekningen, jeg. 1 lodd for kommentar. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  65. Tar gjerne et lodd,nydelige premier !!!!! Og tusen takk for fine ord.....håper å besøke dere,neste gang jeg er på Lierskogen !!!!

    SvarSlett
  66. Så flotte premier da. jeg følger og tar 2 lodder. Krysser fingrene da vet du.
    Klem

    SvarSlett
  67. Nydelige premier. Jeg tar med meg tre lykkelodd :)

    Kristin

    SvarSlett
  68. Hei å hå
    Her var det jammen mye fint, både av barneklær og interiør :)
    Vil gjerne være med på trekning av de flotte premiene, har lagt meg til som følger å skal linke, blir vel 3 lodd på meg da :))

    Ha en fin dag videre

    Hilsen Mette :)

    SvarSlett
  69. Hei ♥
    Veldig lyst til å være med; har linket, lagt meg som følger og nå har du jo jammen fått komentar oxo ☺
    Ha en fin uke.
    Klem fra Medusa ♥

    SvarSlett
  70. Jeg vil selfølgelig være med i trekningen og håper på lykken med to lodd! Takk for hilsen på bloggen min, hyggelig at du er med som følger!

    SvarSlett
  71. trekker 2 lodd jeg..;) er jo følger og legger igjen en hilsen her også;) nydelig bildet av deg!klem

    SvarSlett
  72. Hei på deg! Takk for at du tipset meg om giveawayen din. :) Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen. Virkelig flotte premier. Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  73. hei,
    jeg vil også være med;-))
    ett lodd på meg.
    ha en fin dag,
    mvh
    Tove
    mail;toveryei@gmail.com

    SvarSlett
  74. Hei,

    Jeg hiver meg med på trekning, 1 lodd på meg:)
    Titt gjerne inn på min give away og!

    Hilsen fra Britt

    SvarSlett
  75. Et lodd til meg, takk. :-)

    SvarSlett
  76. Jeg tar gjerne to lodd :) Herlige premier :)

    SvarSlett
  77. Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  78. Nydelige premier!
    Jeg tar 3 lodd.

    SvarSlett
  79. Åhhh.så herlig!! Jeg tar gjerne 3 lodd jeg vet du!! Gleder meg til jeg får tid å besøke dere igjen!!

    SvarSlett
  80. 2 lykkelodd tar jeg!!
    Håper vinneren blir meg;-)

    SvarSlett
  81. Så fin blogg. Må jo bare følge ;)

    Og blir gjerne med på give away. Flotte premier :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  82. Kjempefine premier, jeg blir gjerne med på denne! Er følger og kommentar, så det blir to lodd på meg.
    Ha en fin helg :o)

    Mona

    SvarSlett
  83. Eg vil være med! 2 lodd til meg. :) Klem Oline

    SvarSlett
  84. Liker bloggnavnet ditt, premiene og navnet Konnerud liker jeg så godt at jeg gjerne tar tre lodd jeg :-)

    God helg

    SvarSlett
  85. Her fant jeg jammen meg en ny blogg å følge og en landhandel å besøke når jeg er på tur på andre kanten av landet.. :-) Tar 3 lodd jeg, og krysser alt jeg har for at en av de utrolig flotte premiene blir mine. :-)
    God helg! :-) Klem herfra.

    SvarSlett
  86. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd. :-)

    SvarSlett
  88. Så mye fint, både hjemmelaget og det andre ;O)
    Har lagt meg til som følger og vil gjerne ha 2 lodd. Ha en fortsatt fin helg ;O)
    Rebecka

    SvarSlett
  89. Så flotte ting. Kan jeg få 2 lodd?

    SvarSlett
  90. To lodd til meg, vil gjerne ta tre men er ikke vits da jeg ikke bruker bloggen min! Jeg vil gjeerne gi mamma en liten gave for at hun er så snill, hun elsker green gate og shabby chic stilen så dette passer henne utmerket! Hilsen cechm@live.no :) Kos!

    SvarSlett
  91. Så koselig premie!
    Jeg vil være med og tar 3 lodd:)
    Blir spennede å følge bloggen din videre:)

    Ha en fin dag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  92. Hei:)

    Jeg tar mer enn gjerne to lodd :)
    Stikker snart innom igjen!

    Ha en strålende kveld :)

    Beate

    SvarSlett
  93. Hei!

    Jeg tar gjerne to lodd! Ønsker deg en gla dag!
    Klem inger lise
    ( laurajunior@hotmail.com)

    SvarSlett
  94. Er alltid optimist så vi tar 3 lodd.
    Flotte premier, men det er jo alt hos dere:)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  95. Jeg ønsker å være med i vår konkurransen deres!:-) Jeg vil gjerne følge bloggen deres, min mail adr er kristinlundby@yahoo.no.

    Ps. Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få navnet mitt på den øverste linja..men dere har iallfall mail adr..

    mvh Kristin Lundby

    SvarSlett
  96. Hei:)
    Så fin blogg du har:)
    Jeg vil vere med på 3 lodd på denne flotte give awayen:)

    http://nettiii.blogspot.com/2011/04/give-away_05.html

    Klem Anette

    SvarSlett
  97. Heisann!!

    Nydelige premier,jeg vil gjerne være med:)

    tar 3 lykkelodd:)

    ha en fin ny uke!

    Klem Linda:)

    jeg har også give away om du vil bli med:)

    SvarSlett
  98. Jeg vil gjerne være med i trekningen med ett lodd. :)

    SvarSlett
  99. hei..
    utrolig flotte premier!
    jeg blir veldig gjerne med i trekningen, to lodd på meg. kommentar og følger :)
    klem

    SvarSlett
  100. Sjølvsagt vil eg vere med på denne.
    Tar 3 lodd. :)

    SvarSlett
  101. Ja! Vil selvfølgelig være med :) Så nydelige premier da!!
    Håper på de GG boksene jeg da :) Har sett etter sånne. Håper på lykken!
    Linker, kommenterer og følger :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  102. Så vårleg og fine fargar!! Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  103. Jeg tar to lodd, hvorav ett er vinnerlodd :-) Ha en fin dag ;-)

    SvarSlett
  104. Jeg deltar med to lodd, og krysser fingrene! :)

    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  105. Hei, så spennende. Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  106. Nydelige premier! Jeg slår til med 3 lodd! :-) God helg!

    SvarSlett
  107. Jeg blir gjerne med på trekningen med 3 lodd. Ha en fortsatt fin dag! Klem

    SvarSlett
  108. Hipp hurra for vår !!!!! :D
    Vil gjerne ha to lodd, eg... :)
    God helg!
    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  109. Hei!
    Eg vil gjerne bli med på give awayen din.
    Eg tek to OPTIMISTISKE lodd :),
    og kryssar fingrane for at nettopp eg vinn det nydelige forkleet....

    SvarSlett
  110. Wow for noen premier! Eg er med du vakre myrullpike;)
    2 lodd på meg:kommentar og følgar av bloggen;)
    Hiv deg gjerne på min giveaway med blant anna Lene Bjerre lys og fil de fer saker;)

    KLemmer til deg;)

    SvarSlett
  111. Jeg tar gjerne 3 lodd...herlige vår farger ;)
    klemmer fra Lene

    SvarSlett
  112. Så flott blogg og fine premier. Må ta meg en tur oppom dere og titte en dag tror jeg. Blir to lodd på meg denne gangen, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  113. Nydelige premier i Giveaway'en! Jeg har lagt meg til som følger, og takker samtidig for koselig kommentar i bloggen min :) Gleder meg til å utforske bloggen deres (via laptop, og ikke med iPhone' som brukes nå!) :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  114. Jeeeee!
    Knallpremier.Jeg slenger meg på.
    Følger fra før av og en kommentar.
    Er ikke så flink med linkingen enda.
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  115. så flott give away, jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  116. Hei!
    Så fin butikken ser ut, og så mange fine premier på giveaway. Koselig dere ville være med på giveaway hos meg og følge bloggen min.Lykke til!
    Jeg blir med hos dere, legger meg som følger, linker og får 3 lodd.
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  117. Jeg elsker Green Gate! Så dette vil jeg gjerne være med i kampen om ja! Jeg tar to lodd for kommentar og linking fra egen blogg:)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  118. Hi! I am Chola from Argentina and I don't know if can I participate in your give away! I hpe so!
    I like your blog, I am following you now! and I will link your post in my blog, you are very welcome to come and see it!

    Bye bye and thanks.
    La Chola.

    SvarSlett
  119. Så flotte premier og kjempefin blogg! Jeg tar gjerne to lodd! Klem fra Lena

    SvarSlett
  120. Heisan :)

    Jeg likte bloggen Deres, flotte bilder med mye inspirasjon!

    Jeg følger dere med glede videre:)

    To lodd til meg da.... dette blir spennende, så flotte premier!!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  121. Så fine premier!!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd.

    Klem

    SvarSlett
  122. så fine ting! jeg er opptimistisk å slenger meg med i siste lita ;)
    klem:)

    SvarSlett
  123. 3 vinnerlodd - fantastiske premier..
    Krysser fingrene for litt flaks..
    Ha en flott kveld.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  124. Jeg tar gjerne to lodd :)
    Mvh
    Lissi75@live.com

    SvarSlett
  125. For en nydelig givw away, likte 2- og 3premien best. To lodd til meg takk :D

    SvarSlett