torsdag 28. juli 2011

Herlige lyseblått...

Mugge Wendy white, kun 1 stk igjen<3


Søte paiformer fra Green Gate 229.-

Wendy white<3

Masse av lyseblått<3

Krus fra Green gate 119.-
Mugge fra Ib Laursen 149.-






Rent i hønsehuset...



Herlige lyseblått:) Elsker blandingen fra Green Gatre med spot pale blue og wendy white<3
Er så fiiint å blande:)

Dagen idag har gått med til å plukke bær, luke og gjøre rent hos hønene:)
Måtte ta noen bilder<3
Noen andre som har eller ønsker seg høner?

Ønsker alle en super torsdag:)
Snart helg... <3
*lykke*

Gode klemmer fra Myrullpiken<3

5 kommentarer:

  1. Åhh det var mye fint i lyseblått....eg elsker nå den fargen. Vi hadde høner, men gav dem vekk...dem verpa som bare det, og det ble så mye arbeid på meg til slutt....han på 11 år bare lura unna seg arbeidet med hans høner!!! Da ble dem gjett bort!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så utrolig mye fint... Jeg blir helt sjuk!!!
    Den kanna har jeg og bruker den masse :)

    Fortsatt god sommer!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så koselig med høner;)
    Men tror ikke jeg hadde klart og holde høner selv, desverre... jeg klarer bare ikke lukten av hønsehus;)

    Herlige bilder, jeg bare eeeelsker det lyseblå fra GG, og sammen med zink er det jo bare nyyydelig ♥
    Nå ble jeg litt GG-syk altså, må snart få kjøpt meg noe blått... (begynte i sin tid og spare på det grønne meg prikker på, men jeg liker det blå myyye bedre, hihi)

    Ha en fin kveld!

    KLem line

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder ♥ Elsker blått!!! Og GG har ekstremt mye fint!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Her var det mye superlekkert fra GG. Har blitt noen kjøp av dette merket i sommer. Jeg starter på jobb igjen mandag, etter en ferie på nesten 6 uker. Men, er heldig å ha korte dager første uka.:)

    SvarSlett