fredag 27. januar 2012

Nyhetene fra Green Gate har kommet, vi holder stengt lørdag pga innkjøp, men holder åpent søndag fra 11.00-15.00.. Velkommen















Nå har vi endelig fått inn masser av de nye herlighetene fra Green Gate, vi har også fått påfyll av alle de eldre seriene:) Her bugner det av Green Gate om dagen:) Vi kan friste med 7 helt nye serier, og masse mer:)

Vær tidlig ute for å sikre deg godbitene:) Vi holder stengt imorgen, lørdag pga innkjøp, men holder åpent søndag fra 11.00-15.00<3 Velkommen skal dere være alle sammen<3<3

Flere bilder kommer etterhvert<3

Gode klemmer og god helg fra Myrullpiken<3

3 kommentarer:

  1. Oi, så mye FINT! Har bursdag i starten av mars og mye av ggs vår/sommerkolleksjon er på ønskelista mi. Likte veldig godt lattekoppene på fjerde bilde. :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint!
    Dere er KONGE (eller dronninger kanskje, hehe) av Greengate ♥ Så masse fint!!

    Og jeg ser dere har de røde og hvitrikkede eggeglassene!!
    De har jeg ikke funnet noe sted, og jeg har lett og lett...
    Så da finnes de da:) De jeg har snakket med har vært usikre nemlig, men jeg syns det var rart om de ikke skulle kommet i denne utførelsen:)

    Ha en fin fin kveld:)
    Kos dere med innkjøp i morgen:)

    SvarSlett
  3. Uff, nå må jeg få kommet en tur innom dere snart!
    Har endelig begynt å "samle" på litt GG og dere har jo fått inn så utrolig mye fint :)
    Vet ikke om det blir denne helgen, men plutselig popper jeg innom ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett